انتخاب و خرید کرم پودر
انتخاب و خرید کرم پودر
نوشته شده توسط آرش قهرمانی در ساعت 16:1

کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد ؟

کرم پودر اولین لایه آرایشی صورت است که تمام بخش‌های صورت و در برخی مواقع گردن را می‌پوشاند. با استفاده از کرم پودر، می‌توانید لکه‌های پوستی، جوش‌ها، جای زخم‌ها و آکنه‌ها را پنهان نمایید. ظاهری یک‌دست و یک‌رنگ، برای پوست خود ایجاد کرده و یک بستر مناسب و آماده برای بقیه بخش‌های آرایشی خود مثل رژگونه، کانسیلر و…، فراهم سازید.

کرم پودر در انواع شکل‌ها و رنگ‌ها در بازار عرضه می‌شود و افراد گوناگون با نیازهای پوستی مختلف و رنگ پوست‌های متفاوت، می‌توانند به‌راحتی گزینه مناسب خود را بیابند. کرم پودر را می‌توان با استفاده از براش، بیوتی بلندر یا حتی انگشتان دست، روی پوست پخش کرد. برخی

کرم پودرها علاوه بر کاربرد اولیه خود یعنی یکسان‌سازی رنگ پوست، دارای دیگر مشخصه‌های مهم مثل SPF مشخص یا هیالورونیک اسید هم هستند. بدین شکل، با استفاده از این کرم آرایشی، پوست شما در برابر آفتاب نیز محافظت می‌شود یا آبرسانی عمیق هم صورت می‌گیرد. حالا و پس از معرفی کوتاه کرم پودر، شما هم می‌دانید که کرم پودر چیست. پس در بخش بعدی همراه ما باشید تا کاربردهای کرم پودر را کامل و دقیق، با هم بررسی کنیم.

 
این کرم پودر مات 24 ساعته بدون چربی است و به طرز ماهرانه ای روی پوست پخش می شود. فرمول مات و ضد آب در عین پوشاندن عیوب، کاملاً رنگی باقی می‌ماند تا تمام روز بدون درخشندگی پوست را طبیعی و بدون عیب نشان دهد. پایه مقاوم این کرم پودر که چربی را کنترل می کند و شما را برای 24 ساعت کامل بی عیب و نقص نگه می دارد. حاوی هیالورونیک اسید، رز آلپاین و آب نارگیل است. این محصول فاقد مواد شیمیایی مضر پوست (پارابن ، الکل ، گلوتن ،پارافین ،سولفات ، لاکتوز ، فتالات ، روغن ، آمونیاک ، استون ..) میباشد .کرم پودر توفیسد مدل Born This Way بافت مایع و بسیار سبکی دارد و فینیش مات و طبیعی روی پوست به جا می گذارد. کاور این کرمپودر مدیوم تا فول بوده و پوشش کاملا یکدستی روی پوست ایجاد می کند و با کنترل چربی پوست مانع برق افتادن آرایش می شود. کرمپودر Too Facedمدل بورن دیس وی مت ضد آب بوده ، در برابر تعریق مقاوم است ، ماندگاری بالایی دارد و تا 24 ساعت روی پوست باقی می ماند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مای سفورا کرم پودر,